Modern, innovatief, Swyx

Swyx is voor vandaag en morgen.

Modern, innovatief, Swyx

De innovatieve en intuïtief te gebruiken Swyx-software kan op mobiele apparaten, desktopcomputers of laptops worden geïnstalleerd. Op die manier wordt elk apparaat niet alleen een handige telefoon, maar ook een universeel communicatieplatform voor allerlei media. Swyx integreert spraak, e-mail, video, voicemail, fax, chat, aanwezigheidsinformatie, application sharing en alle bedrijfsrelevante toepassingen in één gebruikersinterface.

Daarom Swyx:

Swyx is flexibel.

De uitdaging: communicatie

Tegenwoordig bestaan er veel mogelijkheden om contact op te nemen: vaste en mobiele telefonie, fax, chat, videotelefonie en e-mail. Bovendien biedt elk medium ook weer vele toepassingsmogelijkheden. Behalve dat u voor de hardwareomgeving moet zorgen, eisen al deze kanalen ook de aandacht op van uw medewerkers en veronderstellen ze een hoge mate van organisatie.

Swyx is productief.

Communicatie is meer dan telefonie

Met Swyx koppelt u de bedrijfscommunicatie op eenvoudige wijze aan uw bedrijfsprocessen. Hierdoor worden niet alleen de bedrijfsprocessen gestroomlijnd, maar ontstaan er ook volledig nieuwe vormen van samenwerking met bedrijfspartners en klanten. Tegelijkertijd blijven de investeringen die u hebt gedaan in procestoepassingen gewaarborgd.

Swyx is eenvoudig.

Eenvoudig beheer

Eenvoudig beheer betekent dat bedrijfspersoneel instellingen en wijzigingen snel en eenvoudig kan doorvoeren. Nieuwe functies en uitbreidingen kunnen op die manier in een handomdraai worden geïmplementeerd.

Swyx is open.

Volledig aan te passen

De Swyx webextensies bieden volledig nieuwe mogelijkheden voor snelle en eenvoudige serverintegraties in bedrijfstoepassingen van derden. Er kunnen bijvoorbeeld oproepgebeurtenissen worden gedefinieerd waarbij een webdienst wordt geladen. Op die manier is het bijvoorbeeld mogelijk om het nummer van een inkomende oproep door te spelen aan een CRM- of ERP-toepassing. De resultaten van de adresomzetting kunnen dan worden weergegeven in SwyxIt! en is het centrale punt in uw communicatie.

Swyx is mobiel.

Mobiliteit centraal

Swyx integreert mobiele telefonie op een eenvoudige manier in het communicatienetwerk van het bedrijf – het zogenaamde Fixed Mobile Convergence (FMC). Hierdoor kunnen medewerkers ook op hun mobiele telefoons gebruik maken van alle belangrijke telefoniefuncties. U hoeft nog maar één telefoonnummer naar klanten te communiceren, omdat oproepen op een slimme manier naar de juiste persoon in het bedrijf worden doorgeschakeld. Hierbij wordt rekening gehouden met de actuele beschikbaarheid.