Next Generation

Business Communications

Swyx Bedrijfsstrategie

Unified Communications

Alle communicatiekanalen gecombineerd

Meer dan veertig jaar lang was de traditionele telefooncentrale het kloppend hart van de bedrijfscommunicatie. Vaak nam de centrale een hele ruimte in beslag en speelde hij een cruciale rol bij elk zakelijk proces of project. Unified Communications (UC) is een consolidatie van alle communicatie- en netwerkmiddelen als telefoon, voicemail, e-mail, chatberichten, video- of conferencecalls in één infrastructuur.

Communicatie uit de cloud

Bedrijfscommunicatie als een cloudservice

De oplossingen van Swyx zijn speciaal ontwikkeld voor het midden- en kleinbedrijf met ongeveer tien tot duizend medewerkers. Deutsche Telekom profiteert niet alleen van de uitgebreide ervaring van Swyx in deze branche, maar ook van de waardevolle inzichten in de algemene behoeftes van klanten, bestaande uitdagingen en verwachtingen en vooral de ontwikkeling van de markt als geheel.

Mobiele communicatie

De mobiele telefoon als kantoortelefoon

Bereikbaarheid onderweg zorgt voor meer flexibiliteit. Op kantoor zijn er veel situaties waarbij het nodig is de werkplek te verlaten:  afspraken met collega's, even naar het magazijn of deelname aan conferencecalls. Swyx geeft u de vrijheid om ook in dergelijke situaties bereikbaar te blijven voor klanten of collega's of zelf flexibel contact op te nemen met anderen.

Communicatie van de toekomst

Over-The-Top zakelijke communicatie

Net als bij dataservices, particuliere of internationale telefonie zal ook de markt voor bedrijfscommunicatie de komende jaren ingrijpend veranderen. De wereldwijde verspreiding van mobiele breedbandtechniek vereist een grondige herziening van traditionele bedrijfsmodellen.